Neko

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15



 
PortalPortal  HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  
Welcome to Wild Horse State!
Please, do not feed the users... they bite...
To the left, you shall see our lovely facilities. And to the right is... what remains of the fountain I blew up. Shhh, don't tell Tato.
We have some pretty cool features, like the C-Box at the bottom of the home page.
We're constantly adding to the site to try and make it better, and we're always open to ideas! Feel free to pm Rockeh or Tato.
If you have a site and want to Affiliate, message Rockeh with your mini-banner/logo HTML, and I'll get it up in the portal. Please have our affiliation on your site too Smile
Well, we hope you've enjoyed your tour of Wild Horse State. Please come again soon! Very Happy

 

 Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)

Go down 
2 posters
Go to page : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Next
AuthorMessage
I'veGotYou~Alpha

I'veGotYou~Alpha


Posts : 2047
Awesomeness : 23
Join date : 2011-07-01
Age : 24
Location : In my fantasy land that's just starting to accept reality

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Wed Aug 03, 2011 6:36 pm

She pushed more people out of her way and ran through the fountain,watering splashing up.She went up to him and hugged him."Edward...i'm here."She sighed and closed her eyes.
Back to top Go down
http://alphasoul.webs.com/
lilsuzu

lilsuzu


Posts : 891
Awesomeness : 25
Join date : 2011-06-28
Location : Ireland

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Wed Aug 03, 2011 7:02 pm

He stepped back, out of the light.April?
Back to top Go down
I'veGotYou~Alpha

I'veGotYou~Alpha


Posts : 2047
Awesomeness : 23
Join date : 2011-07-01
Age : 24
Location : In my fantasy land that's just starting to accept reality

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Thu Aug 04, 2011 7:40 am

"I'm here."She pushed him back into the building and kissed him roughly.
Back to top Go down
http://alphasoul.webs.com/
lilsuzu

lilsuzu


Posts : 891
Awesomeness : 25
Join date : 2011-06-28
Location : Ireland

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Thu Aug 04, 2011 12:51 pm

He kissed her back a little, then pulled away.

Back to top Go down
I'veGotYou~Alpha

I'veGotYou~Alpha


Posts : 2047
Awesomeness : 23
Join date : 2011-07-01
Age : 24
Location : In my fantasy land that's just starting to accept reality

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Thu Aug 04, 2011 3:40 pm

She breathed inand out heavily."Why were you trying to kill yourself?"She looked at him.
Back to top Go down
http://alphasoul.webs.com/
lilsuzu

lilsuzu


Posts : 891
Awesomeness : 25
Join date : 2011-06-28
Location : Ireland

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Thu Aug 04, 2011 3:51 pm

Because I didn't want to hurt you.
Back to top Go down
I'veGotYou~Alpha

I'veGotYou~Alpha


Posts : 2047
Awesomeness : 23
Join date : 2011-07-01
Age : 24
Location : In my fantasy land that's just starting to accept reality

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Thu Aug 04, 2011 3:53 pm

She laughed."Edward,if you killed yourself,i would have killed me."She put a hand on his chest and then lay her head down on his chest.
Back to top Go down
http://alphasoul.webs.com/
lilsuzu

lilsuzu


Posts : 891
Awesomeness : 25
Join date : 2011-06-28
Location : Ireland

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Thu Aug 04, 2011 4:06 pm

He stiffened.No you wouldnt.
Back to top Go down
I'veGotYou~Alpha

I'veGotYou~Alpha


Posts : 2047
Awesomeness : 23
Join date : 2011-07-01
Age : 24
Location : In my fantasy land that's just starting to accept reality

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Thu Aug 04, 2011 4:09 pm

"Who would stop me?"She looked up at him.




(CAN I BE THE VOLTURI?OH AND CAN YOU PLEASE POST IN THE BARKING SPIDER TO SKUDDERYPLEASENT?)
Back to top Go down
http://alphasoul.webs.com/
lilsuzu

lilsuzu


Posts : 891
Awesomeness : 25
Join date : 2011-06-28
Location : Ireland

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Fri Aug 05, 2011 2:22 pm

He closed his eyes.April...


(yeah and maybe in dat order)
Back to top Go down
I'veGotYou~Alpha

I'veGotYou~Alpha


Posts : 2047
Awesomeness : 23
Join date : 2011-07-01
Age : 24
Location : In my fantasy land that's just starting to accept reality

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Fri Aug 05, 2011 8:19 pm

peter~He walked out."A.....human."He looked at Edward."Valor wants to see you."



April~She looked at his red eyes and shuddered.
Back to top Go down
http://alphasoul.webs.com/
lilsuzu

lilsuzu


Posts : 891
Awesomeness : 25
Join date : 2011-06-28
Location : Ireland

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Sun Aug 07, 2011 11:53 am

He nodded.Go enjoy the festival April.
Back to top Go down
I'veGotYou~Alpha

I'veGotYou~Alpha


Posts : 2047
Awesomeness : 23
Join date : 2011-07-01
Age : 24
Location : In my fantasy land that's just starting to accept reality

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Sun Aug 07, 2011 1:08 pm

"The girl stays with us."He looked at April.



She looked at him.
Back to top Go down
http://alphasoul.webs.com/
lilsuzu

lilsuzu


Posts : 891
Awesomeness : 25
Join date : 2011-06-28
Location : Ireland

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Sun Aug 07, 2011 3:38 pm

He snarled, flitting in front of her.NO.
Back to top Go down
I'veGotYou~Alpha

I'veGotYou~Alpha


Posts : 2047
Awesomeness : 23
Join date : 2011-07-01
Age : 24
Location : In my fantasy land that's just starting to accept reality

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Sun Aug 07, 2011 3:41 pm

He was ready to attack,"Enough."Jane walked into the ally way and pulled down her hoodie.
Back to top Go down
http://alphasoul.webs.com/
lilsuzu

lilsuzu


Posts : 891
Awesomeness : 25
Join date : 2011-06-28
Location : Ireland

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Sun Aug 07, 2011 3:44 pm

Edward relaxed just a little.Jane.
Back to top Go down
I'veGotYou~Alpha

I'veGotYou~Alpha


Posts : 2047
Awesomeness : 23
Join date : 2011-07-01
Age : 24
Location : In my fantasy land that's just starting to accept reality

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Sun Aug 07, 2011 3:50 pm

"come,Valor wants to see you."She led them down a hallway and into a elivator,where music was playing.
Back to top Go down
http://alphasoul.webs.com/
lilsuzu

lilsuzu


Posts : 891
Awesomeness : 25
Join date : 2011-06-28
Location : Ireland

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Sun Aug 07, 2011 3:54 pm

He kept his arm protectivly around her.
Back to top Go down
I'veGotYou~Alpha

I'veGotYou~Alpha


Posts : 2047
Awesomeness : 23
Join date : 2011-07-01
Age : 24
Location : In my fantasy land that's just starting to accept reality

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Sun Aug 07, 2011 3:57 pm

They went out and they saw a girl,"Bonjour."She said."Why isn't she a vampire?Unless if...she wants to be."Replyed April."Or desert."Jane smirked."Are you scared?"April looked up at Edward.
Back to top Go down
http://alphasoul.webs.com/
lilsuzu

lilsuzu


Posts : 891
Awesomeness : 25
Join date : 2011-06-28
Location : Ireland

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Sun Aug 07, 2011 4:01 pm

He grimaced.Its okay, April.
Back to top Go down
I'veGotYou~Alpha

I'veGotYou~Alpha


Posts : 2047
Awesomeness : 23
Join date : 2011-07-01
Age : 24
Location : In my fantasy land that's just starting to accept reality

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Mon Aug 08, 2011 7:41 am

Jane made a bitter face."Hmmm."She opened up some doors and 3 royal vampires were sitting in 3 perfect old chairs made out of gold and rare gems."Edward at last."He came up to him and grabbed his hand,reading his mind.April went to reach for his hand but stopped.
Back to top Go down
http://alphasoul.webs.com/
lilsuzu

lilsuzu


Posts : 891
Awesomeness : 25
Join date : 2011-06-28
Location : Ireland

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Mon Aug 08, 2011 12:15 pm

Edward let a low snarl escape his lips.
Back to top Go down
I'veGotYou~Alpha

I'veGotYou~Alpha


Posts : 2047
Awesomeness : 23
Join date : 2011-07-01
Age : 24
Location : In my fantasy land that's just starting to accept reality

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Mon Aug 08, 2011 12:58 pm

(i watched wolf's rain until episode 21 part 2 because,i can't find it on youtube.but,hige,toboe,and tosme die.oh and blue.i cried through the whole entire seen.first toboe then hige and blue together then tosme.i only saw them in others peoples videos like sadest seen ever or whaterever.i can't find episode 21 part 2. Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad )i'm still crying.)



He let go of his hand and looked at Bella."How can you stand to be so close to her?"She glimpsed at his eyes and then quickly looked away.


Back to top Go down
http://alphasoul.webs.com/
lilsuzu

lilsuzu


Posts : 891
Awesomeness : 25
Join date : 2011-06-28
Location : Ireland

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Mon Aug 08, 2011 1:08 pm

He stood stiffly.It is not without effort.
Back to top Go down
I'veGotYou~Alpha

I'veGotYou~Alpha


Posts : 2047
Awesomeness : 23
Join date : 2011-07-01
Age : 24
Location : In my fantasy land that's just starting to accept reality

Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1Mon Aug 08, 2011 1:10 pm

"I see.Let us take this girl,she is not human....she has seen to much.Phelix."Phelix started to move to her.April stood stiff while Peter turned her around.
Back to top Go down
http://alphasoul.webs.com/
Sponsored content





Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Empty
PostSubject: Re: Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)   Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version) - Page 15 Icon_minitime1

Back to top Go down
 
Twilight,New Moon,Eclipse,Breaking Dawn.my version(need edward already have jacob and april.she is in my version)
Back to top 
Page 15 of 16Go to page : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Next
 Similar topics
-
» Edward Cullen... Twilight vamp wooooo
» jacob,bella,falicity
» MoonFur,Kokochi,Jace,Pridith,Eclipse.-CATS
» Edward Scissorhands
» Edward Elric-Human

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Noahs Ark :: The Free Lands-
Jump to: